Followers

Monday, April 28, 2008

minggu exam

ape yg anda fikir kalo aku kate minggu depan kite exam!semua mcm gabra tak pun gubra.bagi aku la ade 3 spesis dan jenis manusia dalam menagani hidup ini.semua ini berdasarkan kajian tak bertaliuh aku la sepanjang menjadi student.

spesies mak minah
-biasanye org ni la selalu mengambil berat akan exam.kalo boleh dia nak semua orang tahu dia nak exam.kenape?mengikut ramalan kawan aku Dr. Safuan alias cristiano ronaldo dalam bukunye bertajuk" Sebab Menyebab Dalam Bersebab" org sebegini inginkan perhatian dan mahu orang ikut dia.sebab tu kalo dia study orang lain pun kene study la.semua ikut dia.kalo boleh ikut jadual dia.dan biasanya org mcm ni tak hidup lame.same2 la kiter elakkan.

spesies tukang jual karpet
-yg ni pernemuan baru oleh kerajaan di Beruas kat hilir Perak dimana dia orang akan g kat satu orang ke satu orang untuk kabo dah exam la.ko dah study?study ape?ye ke?eh apesal mcm tu pulok?bukan lecturer ckap kene baca tu ker?dan mcm 2 lagi.kalo boleh dia akan soal sampai kawan dia tu pengsan sebab kekeringan air liur dalam menjaweab soalan tu.tapi biler di tanye.ko dah study ke?dia kata belum sambil tersenyum mcm mamat bangla jual kapet.banyak wujub kat perdalaman negara beriklim panas.cbab?masih dalam kajian.harap sabar.

spesies siput
orang cakap org mcm ni la yg paling banyak wujub kat malaysia.ini betul bukan rekaan.kenape?sebabnye korang pun tahu la.org mcm ni tak byk cter.dia buat keje dia.yg penting aku baca ape yg aku tahu.mampus ko orang la nak buat ape pun.mcm siput jugak la dia buat keje la
lambat.tapi yg penting sampai okjektif n matlamat utama.menurut statistik dari pusat kajian siput sumatera kadar bacaan bagi 2 helai kertas adalah 1 hari 1 malam.mcm pakej percutian la.dia org study di delang selikan dengan benda lain yg susah untuk dibuat dihari biasa seperti main game,main kejar2 dan jupe awek.paling famous la tidur la.tapi yg paling penting da orang akan habiskan bacaan tersebut.tabik spring la kat diaorang ni.(same mcm kawan aku yg suke bergayut tu).

ko orang rase duk kat mane?kalo dah tahu boleh ubah yg mane patut tu
name pun manusia kan.mane ade yg perfect.cume kite kan boleh berubah.sesungguhnya manusia sentiasa mengharapkan hari yg lebih baik dari semalam.

1 comment:

Anonymous said...

ui...shahrul selamat datang kedunia blogger. ok unuk post pertama ni saya bg 1/2 bintang... kira bagus dah tue. hehehe