Followers

Saturday, December 13, 2008

banjir, YB dan sardin

assalamualaikum
dah lame x dtg cni n tulis pasal diri sendiri.skrg ni boring la.jadi boleh la tulis banyak.pembuke ceriter.hari ni genap 10 ari umah aku masuk air n dilanda banjir.boleh tahan la teruknye.kat dalam umah sampai paras lutut la.tapi mase banjir aku ade kat kuala lumpur la.ade debat.mule2 tepon tu risau la jugak.dah la dgr mcm banjir besar je.tapi alhamdulillah skrg dak ok la.cume letih bersihkan umah je la.pastu sejak jadi mangsa banjir ni hari2 mkn sardin jer.tapi syukur dgn ape yg ade.harap pihak berkuasa buat ape spt yg dijanjikan.aku rase sejak dari kecik aku duk kat cni ni boleh kate kali 7 banjir berlaku.masa banjir semua YB or sape2 yg terasa dirinye besar turun padang.tgk kami.tu aku hargai la.dgn jkk2 sekali(umah dia x banjir sebab atas bukit n besar) lawat kite org.sblm x de pun nak tgk kite org.biasa la nak masuk tv.sape x nak glamer.kalo aku pun same jugak.dalam la dgn baju smart yer.bagi beras.ade media ambik ganbar.pastu balik.kite org yg duk kat cni pun dibiar mcm tu la.hanyut mcm kelapa dibawa banjir.takpe.nanti wartawan dtg pasti YB dtg balik kot.dengan baju kot smartnye bersama jkk2 yg umahnye semakin besar.xpe la dah nasib mangsa banjir.kalo protes x dapat makan sardin lagi.nasib badan la.............

No comments: